čtvrtek 3. dubna 2014

Club sandwich

Před Vánoci jsme se přestěhovali a stále pozvolna vybavujeme byt, který je téměř o půlku větší než ten minulý. Už dlouho potřebujeme obměnit některé spotřebiče v kuchyni, ale jak to tak bývá, nejde to všechno ráz naráz, a tak jsem začali postupně a pozvolna - topinkovačem. Snažíme se obecně ať už jde o nábytek, doplňky a nebo právě o spotřebiče kupovat nadčasové a kvalitní kousky. Pryč jsou doby, kdy jsem si bezhlavě koupila tři levné pánvičky a za rok je všechny vyhodila. Dneska se snažím předem si všechno promyslet, a potom až koupit. Pátrání po stylovém bílém a hlavně neplastovém topinkovačii, bylo těžší, než jsem si představovala. Nakonec jsme narazili na tenhle designový kousek z řady Glass Touch od Russel Hobbs a volba byla najednou úplně jasná, kombinace skla a oceli je moc povedená. A já se teď raduju, jak hezky se nám hodí do kuchyně a pořád dokola připravuju sanndwiche. Club sandwich je pro mě král sandwichů, tahle klasika se skvěle hodí jako jednoduché občerstvení na večírky a nebo prostě jako rychlý oběd.








Ingredience na 4 sandwiche:


12 plátků toastového chleba
16 plátků slaniny
krůtí či kuřecí prsa - cca 200 g
římský salát
rajče
kousek okurky
2 vařená vejce
majonéza
olivový olej
sůl a pepř


Postup:


1. Krůtí prsa osolíme, opepříme a potřeme olivovým olejem, ogrilujeme. Já postupuji tak, že jen nejdříve zprudka nechám opéct na grilovací pánvi, a potom je chviličku dopeču v troubě. Do pánve nakonec naskládáme plátky slaniny a necháme z obou stran vypéct do křupava. Slaninu vyndáme z pánve na papírový ubrousek a necháme osušit přebytečný tuk.

2.V toasteru postupně necháme opéct plátky chleba, po vychladnutí každý z nich z jedné strany potřeme majonézou.

3. Připravíme si zeleninu. Rajčata a okurku nakrájíme na plátky, salát omyjeme, pečlivě osušíme, natrháme na kousky. Vejce oloupeme a nakrájíme na plátky. Upečená krůtí prsa nakrájíme ostrým nožem na plátky.

4. Sestavíme sndwiche. Spodní chléb poklademe salátem, rajčetem, vejcem, okurkou a slaninou. Prostřední chléb poklademe salátem, masem a slaninou. Přikryjeme zbylým chlebem, propíchneme na 2 místech špejlí či párátkem, našikmo rozkrojíme a podáváme.


Můj tip:


Originálně se Club sandwich podává ještě se smaženými bramborovými lupínky nebo hranolky. Já mastné hranolky ráda nahrazuji jednoduchými opečenými brambory. Brambory dobře omyji, nakrájím na osminky, osolím, opepřím, vyskládám na plech vyložený pečícím papírem, zakápnu olivovým olejem, promíchám a peču na maximální výkon trouby asi 15 až 20 minut.

9 komentářů:

  1. topinkovač vypadá luxusně...hned bych si z něj sendvič dala

    OdpovědětVymazat
  2. Já prostě nemůžu koukat na topinkovač, když vidím to úžasné jídlo!!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky brzy budeme kupovat topinkovac, protoze nam dosluhuje, pouzivame ho kazdy den!
    Diky za tip, vypada krasne a do nasi bile kuchyne by se taky moc hodil:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm mňam mňam, také nevidím nic jiného, než ty nádherné "sandwiche"!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm...vypadá to vážně úžasně :) Hned mám na to chuť, asi v nejbližší době vyzkouším. :) Dnes jsem zkoušela musli sušenky a opravdu super! Děkuji za skvělý recept. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sendvič jsem vyzkoušela. Je naprosto delikátní. Už se těším na další úžasné recepty!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten topinkovač je parádní! Na první pohled skoro vypadá spíš jako dekorace než něco do kuchyně)) Prodává se tahle značka v normálním elektru - Datart apod.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Leny, určitě ho seženete na eshopu Electroworldu, jako já :)

      Vymazat
  8. Vypadá nádherně, hned večer ho dneska udělám také. ...:-)

    OdpovědětVymazat