pondělí 5. prosince 2016

Nová plátěná taška Hungry!

Po roce je tu nová taška Hungry. Taška, která mě úplně přesně vystihuje, omluva pro všechny, kteří mě kdy zastihli hladovou. Život je podle mě prostě veselejší s plným břichem. O grafický návrh jsem poprosila skvělou Karolínu Strykovou. Karolína zpracovala nejen návrh na tašku, ale i krásné nové cedulky, ve kterých se dočtete, jak tašky udržovat. Hungry je tu ve dvou variantách, černá s bílým potiskem a naopak bílá s černým potiskem. Objednávat si ji můžete právě teď, protože je čerstvě vytažená z rodinné tiskárny Archys, patří mým rodičům, kteří pro mě tašky v Táboře ručně a s láskou tisknou. Všechny důležité informace ohledně objednání, dopravy a placení najdete na konci tohoto článku.

HUNGRY!


Varianta černá taška - černá s bílým potiskem
Varianta bílá taška - natur s tmavě šedým potiskem

Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha cca. 35 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč

Kromě hladové si stále můžete objednávat následující modely, momentálně jsou všechny skladem.

FORK & KNIFE


Varianta č. 1 - černá s bílým potiskem
Varianta č. 2 - natur s tmavě šedým potiskem
Varianta č. 3 - natur s potiskem námořnická modř

Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha cca. 35 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč







PARIS


Barva tašky: přírodní
Barva potisku: červená, tmavě šedá
Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha cca. 35 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč





LONDON


Barva tašky: přírodní
Barva potisku: tmavě šedá, červená
Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha 35 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč





CUPCAKE


Barva tašky: černá
Barva potisku: bílá
Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha 32 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč





VANILLA


Barva tašky: přírodní
Barva potisku: tyrkysová a tmavě šedá
Rozměry tašky: cca. 40 x 35 cm
Délka ucha: od horní hrany tašky do středu ucha cca. 35 cm, ucho je dostatečně dlouhé na nošení přes rameno (i pánské)
Nesložené dno
Cena: 149 Kč





Obecné informace


Jak si tašky objednat:

Vždycky přes email tereza@foodlover.cz

Uveďte prosím motiv tašky, přesný počet kusů, a jakou formu doručení volíte. Pokud chcete zaslat tašky poštou, napište rovnou prosím vaši doručovací adresu.


Doprava a platba:


Osobní převzetí - Praha Žižkov (u foodloverů doma) nebo ve Vodičkově ulici, když jdu z práce nebo do práce a nebo taky v mém rodném Táboře. Platba probíhá při předání. Protože nemáme žádné prodejny nebo místa, kde by šlo tašky celodenně převzít, je vždycky potřeba domluvit konkrétní místo, den a čas předání. Vždycky se snažím maximálně vyjít vstříc, moc prosím všechny o dochvilnost při předání.


Doručení poštou platba předem na můj účet (poštovné do 6 ks tašek 59 Kč, nad 6 ks individuálně), dobírkou (poštovné 99 Kč). Platební údaje obdržíte po objednání


Moje momentální časové možnosti mi dovolují tašky rozesílat vždycky hromadně jednou, maximálně dvakrát týdně, nejčastěji v pondělí. Před Vánoci odesílám tašky téměř každý den, i přesto prosím mějte trochu trpělivosti.

Údržba tašek:


Praní na 40°C, nežehlit přes potisk, nejlépe se žehlí naruby.

18 komentářů:

  1. Nádhera !!!! Jedna krásnější než druhá !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, postou do Bratislava by to stalo kolik? Dekuji predem za odpoved.miriamgugl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Miriam, posílám vám ještě vše do emailu, ale poštou do Bratislavy, pokud byste platila předem na můj účet (mám zřízený speciální na platby ze Slovenska, takže tam nejsou žádné poplatky) by poštovné bylo za 162 Kč. Tereza

      Vymazat
  3. Paráda!!! Objednám si jich hned několik, Vánoce se blíží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Věřím, že to jsou krásné a praktické dárky. Tereza

      Vymazat
  4. Ahoj, jsou fakt boží! :) měla bych zájem si objednat tři tašky Hungry v černém provedení :)) Bylo by tedy možné osobní převzetí na Žižkově? :) tady je můj mail:kata.kochova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Kačko, děkuji za chválu, právě jsem Vám poslala email. Děkuji, Tereza

      Vymazat
  5. Nevím, kam se mám dívat první, všechny jsou tak boží! Zrovna jsem přemýšlela, že bych si na Vánoce udělala radost... poprvé i sama sobě a právě v podobě plátěné tašky, protože jich mám hodně - ale není jich nikdy dost! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den, je důležité myslet také na sebe :)

      Vymazat
    2. Nakonec to vypadá, že se toho ujme přítel, tak snad nezapomene... při nejhorším bych se postarala o pozdějšího Ježíška, kdyby ještě byla možnost. :)

      Vymazat
  6. Tyhle taštičky se mi hroozně líbí, ale ještě jsem neměla tu možnost si jednu koupit :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Verčo, jak to myslíte? :) Je chyba na mé straně? Tereza

      Vymazat
  7. Parádní! Dostala jsem je pod stromeček od muže a nosím je skoro pořád 😉 díky moc

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, je možný osobní odběr v Praze? Předem děkuji za odpověď. :) Email: OlenaHorishna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Oleno, ano, osobní odběr v Praze je možný. Tereza

      Vymazat